Publikacja artykułów

Publikacja artykułów  jest jednym z najskuteczniejszych sposobów reklamowania się w internecie i w prasie.

Jest też także jedną z metod używanych w pozycjonowaniu stron internetowych.

Jak to działa?

Cenimy Twój czas, więc upraszczamy procedurę do minimum.

  1. Podajesz numer telefonu lub e-mail.
  2. Otrzymujesz ofertę wydawców.
  3. Wybierasz portal.
  4. Przesyłasz nam artykuł  lub zamawiasz jego napisanie.
  5. Zlecasz publikację.
  6. Przesyłamy artykuł do wydawcy, dbamy o jego poprawną publikację, pilnujemy terminów, raportujemy działania.
  7. Opublikowany artykuł pozwala dotrzeć do czytelników, potencjalnych klientów oraz wpływa na pozycję strony w wynikach wyszukiwania Google.

Wiemy, że wybór odpowiednich mediów (wydawców) i dobór optymalnych lokalizacji wymaga wiedzy i zabiera czas  zleceniodawcom. Szanując ten czas możemy podjąć się prowadzenia całej strategii marketingowej, w tym właśnie doboru mediów w zależności od cyklu życia strony, jej przeznaczenia, odbiorców czy budżetu.

6 powodów, dla których warto wybrać Publicrange

Konkurencyjne ceny

Wieloletnia współpraca z wydawcami pozwoliła nam wypracować bardzo atrakcyjne ceny publikacji. Przekonasz się, że w wielu przypadkach jesteśmy po prostu najtańsi.

Wartościowe portale

Publikujemy w serwisach, które są wartościowe zarówno dla czytelników, jak i z punktu widzenia SEO. Prezentujemy wskaźniki rankujące, unikamy miejsc przesyconych treścią reklamową.

Szybka publikacja

Twój czas to pieniądz. Nasz też. Stawiamy na proste, przejrzyste procedury, dzięki którym proces publikacji przebiega szybko, sprawnie i efektywnie.

Terminowość

Działamy zgodnie z ustalonym harmonogramem i dotrzymujemy terminów. Wiemy, że od naszej rzetelności zależy realizacja Twoje strategi i nasz wizerunek w Twoich oczach.

Przygotowanie treści

Dysponujemy zespołem sprawdzonych copywriterów, dzięki czemu oferujemy nie tylko samą publikację, ale też napisanie artykułów. Wystarczy, że podasz nam słowa kluczowe i linki.

Plany wydawnicze

Możemy też kompleksowo poprowadzić całą strategię publikacji. Analizę konkurencji, dobór fraz kluczowych, linków, wydawców, uwzględniając oczekiwane rezultaty i budżet reklamowy.

Prościej zacząć się nie da

Pozostaw nam swój numer telefonu lub adres e-mail.

Ty wysyłasz zapytanie.
My wysyłamy ofertę.
Razem odnosimy sukces.

Współpracujemy z wieloma
wydawcami portali

Baza Agencji liczy sobie dziesiątki i setki wydawców. To media o różnej wielkości, kierowane do zróżnicowanych grup odbiorców. Pozwala to na swobodne dobieranie nośnika przekazu do jego treści, biorąc pod uwagę również aspekt kosztowy.

Jesteśmy w stanie zaoferować optymalny proces Link Buildingu zarówno dla firm działających na rynku miejscowym , jak i na terenie całego kraju. I faktycznie, publikacje wychodzące z naszej Agencji pojawiają się w najpopularniejszych portalach internetowych w Polsce, ale w też u wydawców lokalnych.

Profesjonalna obsługa
i konkurencyjne ceny

Działamy na rynku od kilkunastu lat. Przez ten czas udało nam się wypracować wysoki standard obsługi klienta i procedury, które pozwalają na uprawnienie procesów komunikacji, publikacji, raportowania.

Wieloletnia współpraca z wydawcami pozwoliła nam też uzyskać atrakcyjne ceny publikacji. Dzięki temu współpraca z nami jest nie tylko efektywna, ale i przyjemna.

Dlaczego artykuły sponsorowane

Czym artykuły sponsorowane różnią się od tradycyjnej reklamy? Są mniej nachalne, mniej bezpośrednie. Przekaz swój budują w sposób bardziej subtelny i mniej inwazyjny. Dodatkowo mogą dostarczać też szerszej wiedzy i informacji , nie skupiać się wyłącznie na produkcie. W porównaniu do klasycznej reklamy mogą też mieć dłuższy cykl życia, być obecne na portalach internetowych dosłownie latami, co jeszcze bardziej podnosi ich wartość w oczach reklamodawców, ale i czytelników.

Powyższe kwestie sprawiają, że właśnie artykuły sponsorowane są bardzo ważnym elementem budowania strategii marketingowej firmy, świadomości o marce, czy też wreszcie – pozycjonowania.

Współpracujemy z wieloma wydawcami z całej Polski, od małych, lokalnych wydawców, po czołowe, powszechnie rozpoznawalne portale. Wybór miejsca publikacji zależy od celu, jaki chcemy osiągnąć, oraz oczywiście od budżetu reklamodawcy.

Prościej zacząć się nie da

Pozostaw nam swój numer telefonu lub adres e-mail.

Wyprzedź konkurencję.
Docieraj do klientów.
Zdobywaj pozycję.
A zacznij od kontaktu z nami.