Publikacja artykułów
sponsorowanych

7Link to platforma, która pozwala zautomatyzować, przyspieszyć
i ułatwić publikację artykułów sponsorowanych. Sam proces jest
banalnie prosty, a interfejs intuicyjny.

Konkurencyjne ceny

Działamy na rynku od blisko 20 lat. Przez ten czas udało nam się wypracować wysoki standard obsługi klienta i procedury, które pozwalają na uprawnienie procesów komunikacji, publikacji, raportowania.

Wieloletnia współpraca z wydawcami pozwoliła nam też uzyskać atrakcyjne ceny publikacji. Dzięki temu współpraca z nami jest nie tylko efektywna, ale i przyjemna.
Tworząc platformę 7Link wykorzystaliśmy wieloletnie doświadczenie w kontaktach reklamodawca-wydawca oraz ekspercką wiedzę SEO. Nasz wirtualny doradca, pod postacią algorytmów Sztucznej Inteligencji, to ogromna oszczędność czasu przy wyszukiwaniu portali optymalnych do publikacji w danym przypadku i przy założonym budżecie.

Baza 10 000 portali

Baza 7Link liczy sobie tysiące wydawców i ich portali. To media o różnej wielkości, kierowane do zróżnicowanych grup odbiorców. Pozwala to na swobodne dobieranie nośnika przekazu do jego treści, biorąc pod uwagę również aspekt kosztowy.

Jesteśmy w stanie zaoferować optymalny proces Link Buildingu zarówno dla firm działających na rynku lokalnym, jak i na terenie całego kraju.

Sposoby publikacji

Publikacja manualna

Artykuły sponsorowane uznaje się obecnie za źródło linków, które najskuteczniej pozwala podnosić pozycje w wyszukiwarce. Korzysta z nich większość rozwijających się witryn.

Publikacja ze
wsparciem AI

Start w prostych krokach

1.

Rejestracja w aplikacji

2.

Dodanie danych

klienta, projektu, kampanii,
tekstów i zdjęć

3.

Wybór portali

według określonych filtrów np.
branża, region, profil odbiorców,
liczba linków, koszt publikacji

4.

Wskazanie pożądanych
parametrów portali

importowanych przez platformę z Ahrefs, Senuto, Semstorm i Majestic

5.

Dodanie do koszyka

wyselekcjonowanych artykułów
sponsorowanych

6.

Płatność

jednorazowa, z salda albo odroczona
(dla stałych klientów)

Czym artykuły sponsorowane
różnią się od tradycyjnej reklamy?

Nie są tak nachalne, a swój przekaz budują w sposób bardziej subtelny i mniej inwazyjny. Dodatkowo mogą dostarczać szerszej wiedzy i informacji, nie skupiać się wyłącznie na produkcie. Mogą też mieć dłuższy cykl życia, być obecne na portalach internetowych dosłownie latami, co jeszcze bardziej podnosi ich wartość w oczach reklamodawców.

Dlatego to właśnie artykuły sponsorowane są tak ważnym elementem budowania strategii marketingowej firmy, świadomości o marce, czy wreszcie – pozycjonowania.

Wykorzystaj możliwości
platformy 7Link

Nie czekaj, dołącz do nas już dziś!